محمدجواد دانیالی

مطالب وبلاگ

اخبار، اطلاعیه ها و...

توضیح درباره نمره پایانی ترم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و خدا قوت به دانشجویان عزیز

نمرات در سامانه گلستان ثبت شده است و در فایل پیوست پایین صفحه ریز نمرات کلاسی و نمره پایان ترم دانشجویان براساس شماره دانشجویی ارائه شده است.

چند نکته درباره این فایل:

1. با توجه به سطح نمرات هر درس ضریبی ثابت در بعضی کلاس ها به نمرات کلاسی و نمرات آزمون نهایی داده شده است.

2. نمرات کلاسی تفسیر با ضریب 8 بر 5 با نمره پایانی جمع شده است.

3. کسانی که نمره کلاسی قبولی داشته اند و در امتحان پایانی شرکت نکرده بودند نمره شان براساس نمره کلاسی ثبت شده است. درصورتی که به دلیل غیبت در امتحان خواهان حذف درس هستند به بنده اطلاع دهند.

4. با توجه به اینکه نمره دقیقا با جمع نمره کلاسی و نمره پایانی محاسبه شده است نه بنده ارفاقی کرده ام که منتی داشته باشم و نه به هیچ وجه امکان ارفاق وجود دارد. بنابراین درخواست های ارفاق اصلا تاثیری نخواهد داشت.

5. اگر در محاسبه نمره کلاسی مخصوصا آزمون های مجازی تعطیلات اضطراری اشتباهی رخ داده است حتما به من پیام دهید.(ستون مجازی لیست مربوط به فعالیت کلاسی آزمون مجازی است و دوره های تعطیلات اضطراری به صورت جبران غیبت های شما ثبت شده که مجموعش در نمره کلاسی نشان داده شده است.)

6. بچه هایی که درس را افتاده اند در تفسیر با آماده کردن ترجمه قرآن در ازای هر 10 صفحه یک نمره به آنها افزوده می شود و در درسهای دیگر با مطالعه کتابی از کتابهای پیشنهادی بنده در بلاگ پروفایل به ازای هر 100 صفحه یک نمره به آنها افزوده می شود. بنابراین اگر بچه هایی که افتاده اند اندکی تلاش کنند حتما نمره قبولی را خواهند گرفت.

شماره اتاق بنده: 02331532174

تلگرام: mjdaniali12

موبایل فقط برای کسانی که درس را افتاده اند و قصد انجام فعالیت برای گذراندن درس دارند: 09191485390

موفق باشید.

دانلود ضمیمه بازگشت به بلاگ
دسته بندی : توضیحات مربوط به شیوه اداره و ارزیابی کلاس , بازدید:391 , تاریخ انتشار : 1399/03/25